söndag 19 augusti 2012

Klara, färdiga, gå!






Så här ser mitt golv ut för tillfället. Från totalt kaos till 10,5 kilo rullväska, kameraväska samt en proppfylld Kånken rygga (måste ju synas att man kommer från Svärje). Är så himla peppad och förväntansfull inför den långa resan mot sommarskolan så jag kommer knappast kunna somna ikväll. Liiite jobbigt eftersom att tåget mot Arlanda går kl 4 i natt...

Om allt går som det ska och jag och Rebecca inte sover över några transfers kommer resan se ut så här:

04:57 - 08:09 Tåg mot Arlanda
10:00 - 11:10 Flyg till Köpenhamn
14:40 - 17:25 Flyg till Lissabon
18:45 - 20:00 Flyg till slutstationen Ponta Delgada, Azorerna!

Välkomstmiddagen börjar visserligen 19:30, men flyg till Azorerna går inte så ofta så då får man lov att komma lite sent. Sen är man ju fiiiiint folk från Västernorrland också. (skoja)

Ps. Visst fick jag den tuffaste datorväskan av min mor i avskedspresent? Kommer sukta efter sushi på alla föreläsningar (lagom tack för det, mamma), och jag som anmält mina matspecifikationer som vegetariska... Hårt liv.

Vi hörs!

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på vad du skriver. Vi tillåter inte rasism, personangrepp, ryktesspridning, svordomar, brottsuppmaningar eller uppvigling. Sådana kommentarer kommer inte att publiceras.